26 maj

Den 26 maj skrev jag sist. typ 3 månader sen! har inte haft tid eller ork eller något för någon blogg. bara snokat runt på andras  : ) hehe.

nu är det bara 9 dar kvar tills jag och kimo ska flytta in i albion kvarteret :D allt känns skitbra. bara det att jag och kim inte typ har samma smak på möbler och färger. får välla se vem som ger sig :P hähä

känns så ruttet att mitt kort inte funkar.. och jag har en postorder från HM att hämta ut. jävla krångel det blir hela tiden att föra över pengar till kim för hans kort verkar krångla det också.. så kims pappa förde över pengar igår till kim så att han kunde ta ut pengarna till mej och jag hämta ut paketet. men kims kort ville inte så ja. nu sitter man här och är skitnyfiken.. hm. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0